Wednesday, August 12, 2009

jual colekk ke....keje bufet ramadhan..waaaaa...

tup..tap...tup..tap..dh nk msuk blan ramadhan dh kite...lagi seminggu nk pose dh kite..waaa...ramadhan tunggu....aku menantimu...keh3...plan..plan..plan..amende la nk buat untuk carik pendapatan bulan pose ni...adesss...

dlam 3 /4 ari pose,otel tmpat aku keje ade wat bufet ramadhan...dlam 100 jenis makanan ade kt sane....keje taim bufet ramadhan ni mmg la penat nk melayan org...prepared brg bufet..org dh buke pose,kite x buke lg...dpat minum air masak N jamah kurma pon dah ALHAMDULILLAH...sunnah Rasulullah S.A.W...hehe...tp yang sonoknye....leh cilok2 mkanan best2 ckit tp lpas dh sumer guest blah la..lupe nk bgtau,tmpt aku bufet ramadhan untuk taon ni rm 52 for adult dan rm33 untuk bdak2 ..nnti korang leh la try mkan kt otel aku keje tp bayar sediri la weh.......gaji ak klau keje lapan jam sehari dalam rm24..kene keje 3 ari bru leh mkan bufet tu...keh3....

"dilema melayu kite..."..lagu dikir barat ni..aku mikir2 gak..nk keje kt otel ke,nk jual colek...klau ade tapak untuk aku niage,aku nak niage colek..erkkk..colek tu bkan culik ataupon kidnap...colek yg ak ckp ni rojak...dlm bahase klantan colek ni org panggil rojak..klau tmpt aku,colek mmg femes klau blan2 pose ni...colek ayam ke, jawa, buah, campur...colek kerang...sedak oh jd puangg.....sbb tu la ak nk try niage bende ni..klau ade rezeki , ade tapak...insyaALLAH aku niage bende ni...jual colek ni,ak penah temimpi2 selame 2 mlam niage bende ni...mungkin Allah nk bg petunjuk punce rezeki kot untuk ak...wallahualam....ckp soal tapak lak,ak x tau nk niage kt mane,klau bleh ak nk try niage kt kdai kopi kazen aku..pas org2 blik terawih rmai org minum air halia kt kdai dia..tu pon klau x der org niage lg la colek2 tu...tp arap2 la x de org niage lg kt sane..waa....

abis dah....hehe...korang doa kan ade tapak untuk aku...doa kan semoge aku sukses niage colek ni...warghh.....nnti aku belanje korang mkan colek yerr....

No comments:

Post a Comment